«ТрансКом» көлік тобы өзінің ішкі процестерін жетілдіруді және қызмет көрсету сапасын арттыруға ұдайы айрықша көңіл бөліп келеді. Осы жұмысқа компанияның барлық персоналы жұмылдырылған. Клиентке бағдарланғандық, клиенттердің сұранысын орындау сапасын арттыру және қызмет көрсетудің сапасын жетілдіру арқылы ұзақ және мықты байланыстар орнатуға ұмтылу, компания үшін маңызды.

 

  • 2003 жылы компанияның Сапа Менеджменті Жүйесі (СМЖ) ИСО 9001:2000 Басқару сапасының халықаралық стандартының талаптарына сәйкес сертификатталған.
  • 2017 жылы «ТрансКом» компаниясының СМЖ-і ИСО 9001:2015 стандартының жаңа нұсқасына сәйкес сертификатталған

 

Сапа Менеджменті Жүйесінің сәтті жұмыс жасауы, сертификаттаушы органның жыл сайынғы сыртқы инспекциялық аудиттарымен расталады.

Сертификаттың бар болуы, клиенттер мен қатар компанияның серіктестері үшін сапаны үнемі жақсартуға және қызығушылық танытқан барлық тараптардың болжамы мен қажеттіліктерін қанағаттандыруға көзделген сенімділік пен тұрақты дамудың кепілі болып табылады.